Thursday, March 24, 2011

I'M Back

Assalamulaikum ...
Saya kembali menulis lagi setelah terhenti seketika. Itulah saya, sekejap timbul, sekejap tenggelam dalam dunia blog. Seperti biasa, banyak perkara yang saya ingin tuliskan buat beberapa hari ini dan ada yang telah saya tangkap gambar dan catatkan sedikit informasinya untuk dikongsikan bersama disini, tetapi bila duduk dihadapan pc ni, lain pula jadinya. Jadi banyak cerita-ceritanya sudah berlaku agak lama (kalau di buletin utama, pasti sudah dikatakan berita basi). Tapi itulah saya, ataupun senang dikatakan itulah tabiat saya, suka melengah-lengahkan kerja. Hopefully malam ni saya boleh siapkan beberapa entri terkini yang bermain-main diminda saya. Antaranya:
  • Danish sakit (Kunjungan saya ke Grik)
  • Senyum (Part II)
  • Citer tentang mulut
  • Story about me and my students
  • Resepi
So saya patut stop mukadimah saya dan nantikan entri saya yang terkini dan terhangat lepas ni (Ialah tu ...macamlah popular saya ni, macamlah ramai sangat yang kunjung blog saya) tetapi tak apa, janji apa yang saya tulis ni akan menjadi kenangan abadi saya untuk satu hari nanti. Ialah kita ni makin lama makin tua, pejam celik pejam celik usia makin bertambah, mungkin bila saya dah terbongkok-bongkok nanti, mata dah tak beberapa jelas, daya ingatan dah lemah, leh saya baca semula apa yang saya tulis, suka duka saya dan setiap rasa yang saya alami. Sekurang-kurangnya saya akan tersenyum mengingati asam garam kehidupan saya. ^_^

No comments:

Post a Comment