Sunday, March 6, 2011

Story About Me

Assalamualaikum....

Sudah sekian lama, saya tidak menulis sesuatu di sini. Hari ini hati saya terpanggil untuk mencoret apa yang saya rasa di ketika ini.

Sejak belakangan ini saya sibuk sekali, tidak menang tangan. Rasanya 24 jam yang diberi kepada saya untuk satu hari tidak mencukupi. Rasanya ingin ditambah.

Apa yang saya sibuk sangatkan kali ni? Apa lagi kalau bukan dengan kelas saya. Semester ini jam mengajar saya terlalu banyak. Paling banyak dalam sejarah karier saya, pulang setiap hari pun lewat petang. Malam terpaksa mengadap komputer untuk menyiapkan kerja-kerja saya. Tapi mujurlah, subject yang saya ajar semester ini pernah saya ajar semester lepas. Jadi kuranglah sikit tekanannya. Ada waktunya bila malam, saya on komputer, buka kerja saya, buka fb saya, tetapi saya tertidur diruang tamu tak sedar diri. Bila jam 12, mak kejutkan masuk bilik ... hehe ... teruk betoi saya ini.

Hari ni saya akan kembali. Banyak idea di kepala saya, banyak yang ingin saya kongsikan di sini. Cuma geramnya saya malam ini, internet saya buat hal lagi. Benci betoi saya. Line streamyx saya benar-benar menguji kesabaran saya. Tak sampai sebulan, buat hal lagi. Sebelum ini pun macam ni, tak boleh connect, line putus-putus, dah kena call banyak kali baru ok. Ni hari ni, penyakit streamyx saya kembali lagi. Bosan... kejap-kejap putus ....

No comments:

Post a Comment