Saturday, October 1, 2011

I'm Back



Assalamualaikum ....

Saya kembali semula menaip baris-baris ayat setelah menyepi seketika. Menukar kembali wajah blog saya supaya dapat menaikkan lagi mood saya ... ^_^ ... harap saya dapat meneruskan catatan-catatan harian saya bersama keluarga tercinta dan orang-orang yang saya sayangi. Merekalah inilah yang sering mewarnai hidup saya yang semakin dipanjat usia .... ^_^

Entri terakhir saya adalah  pada bulan May, manakala hari ini adalah hari pertama bulan Oktober, ini bermakna saya sudah menghilangkan diri dari dunia blog ini lebih kurang 5 bulan. Satu jangka masa yang lama. Bukan saya saja suka-suka menghilang dan kemudiannya timbul balik, tetapi kesibukan dengan kerja, keluarga dan ditambah terlupakan password blog saya ni  menyebabkan saya menyepi. Huhhhh, jenuh juga saya mengingati password saya ni .... fikir punya fikir, cuba punya cuba, akhirnya saya ingat juga.

Tu lah pasalnya, banyak sangat akaun di dunia maya ni ... password email, facebook, blog ... itu kalau ada satu akaun facebook, kalau tiga ... hehehe ... mana nak ingat ... blog pun blom tentu satu, ntah-ntah dua tiga ... hehe ^_^ tambah bila register akaun, gatal tulis password yang berbeza. Bak kata orang tua-tua, 'sendiri cari penyakit' ....Bila dah terlampau banyak sangat akaun, mulalah terfikir-fikir, 'akaun ni passwordnya apa ya?' ^_^ Apa-apa pun kita lupakan tentang kisah terlupa password, yang penting saya dah ingat semula passwordnya ... alhamdulillah bolehlah saya menyambung catatan-catatan kehidupan saya.

Terima kasih untuk teman-teman yang mengunjungi blog ini ... bila lihat di 'kotak pesanan' .... masih ada yang sudi meninggal pesan, menulis sesuatu walaupun sudah sekian lama blog ni tak aktif. Saya amat-amat menghargainya. Saya akan cuba meluangkan masa  di sini, memeriahkan dunia blog ini bersama sahabat-sahabat lain di luar sana. 

Jari-jemari saya berhenti mengetuk keyboard setakat di sini dahulu. Saya akan sambung kembali. Maklumlah hari ni hari cuti, masa untuk mengemas bilik yang dah seperti sarang tikus, sarang nyamuk dan segala jenis sarang ...  opppsss banyak teruk itu bilik ... hehe ....

No comments:

Post a Comment