Thursday, May 26, 2011

Cerita Tentang Squash

Hari ni hari ketiga saya bermain squash. Dah pandai dah hantar bola dan ambil bola. Cuma saya masih tak aktif berlari. Bila lari mesti terlanggar dinding punya. Macam tak leh brek jer kaki saya ... hehe. Tapi saya nampak perkembangannya. Saya sudah pandai sedikit. Sedikit pun tak apalah, janji lama-lama jadi bukit. ^_^

Hari ni main saya rasa tak best skit. Ramai students. Mula-mula tu malulah jugak. Penat halau budak-budak gi suruh tengok gelanggang sebelah, tapi gi kejap pas tu datang balik. Saya terperasan mereka rakam ngan hset. Hampes toi .... tu ader lah aksi yang akan masuk fb. Huhuhuhu geram toi ... bila ditanya, katanya tak der .. tak der ....

Apa-apa pun saya rasa seronok juga dengan aktiviti petang yang saya lakukan sekarang. Sekurangnya keluar gak peluh saya. Kalau lepas kelas terus balik rumah, sure saya terbaring depan tv punya. Hopefully cuaca sebelah petang senantiasa cerah. Hari hujan menyukarkan saya untuk pulang petang.

Apa-apa pun saya enjoy dengan aktiviti saya. Moga saya dapat mencapai matlamat saya. ^_^




No comments:

Post a Comment