Saturday, May 21, 2011

Jiwang Karat

Jam dah menunjukkan 12 malam ... saya masih terkebil-kebil kat depan pc ... nak tidur mata tak ngantuk lagi ... nak bersembang ngan kengkawan kat fb pun malas gak ... ^_^ yang ni aper hal nya penyakit malas saya datang kembali ...

Untuk hilangkan kebosanan, saya asyik update status saya kat fb ... nak tulis apa ya ... nak mengarut lagi kat status fb ... hmmm ... akhirnya 2 status ni yang lahir dari hati saya .... aduhhhh bosannya malam ni .... tapi dalam bosan jiwang karat gak ... huhhhh ....

Bulanku
Khabarkan padanya
Aku Rindu
Khabarkan jua padanya
Aku Setia menanti

Oh Bulanku
Sepi malam memelukku
Inginku segera datang kepadamu
Membisikkan ketelingamu "Awak, Saya RINDU"


Dari sini Ianya BERmula
Rasa itu BERsaTu
dan seterusnya
MENUJU KEBAHAGIAAN BERSAMA

^_^ SaRang HeYo

No comments:

Post a Comment