Sunday, November 27, 2011

Jalan-Jalan Denga CinTa Hati Saya

Hari ni saya bawa cinta hati saya berjalan-jalan. Sudah banyak kali saya berjanji dengan Danish tapi saya tidak tunaikan janji saya. Kasihan dengannya kerana menunggu saya, sampai mak dan ayahnya keluar berjalan-jalan pun dia tak nak ikut. Jawapannya pada maknya, "nak ikut mak long" tapi mak longnya asyik terperap kat rumah jer.

Petang ni mereka akan pulang. Jadi pagi-pagi saya dah bawa Danish dan Pa ke Tesco. Mereka gemar ke Tesco. Hari ni saya tanya nak apa. Katanya nak cd Mashimaro, dalam citer Upin Ipin. Ada ke watak Mashimaro dalam Upin Ipin, yang saya tahu patung Mashimaro ader lah . Tapi saya diam jer, ikut ajalah kehendak cinta hati saya. Saya sanggup berhabis duit kerana mereka berdua ni. Rupa-rupanya Mashimaro yang dikatakan oleh Danish ialah watak Opik (tak pasti ejaannya) dalam filem Geng Pengembaraan Upin Ipin. Ini dah kali ketiga saya beli DVD ni. Kali ni yang original. Jangan rosakkan lagi ya sayang. Seronok sangat mereka berdua bila dapat DVD.

Pas beli DVD, pas jalan-jalan dalam Tesco, bawa depa gi main. Tu yang seronok depa tu .....Ni beberapa keping gambar cinta hati saya yang sempat saya rakam masa di Tesco. Cute!


Nampak tak DVD Upin dan Ipin tu, disebalik keropok-keropok


Pa memang suka bergaya dihadapan kamera. Suka sangat bila gambar diambil.


Ni aksi apa ni hehe


On the way balik .... seronok ya Danish

No comments:

Post a Comment