Wednesday, September 29, 2010

Rindu



"Oh Bulan bisikkan pada DIRInya di sana
Betapa aku rindu padanya
Aku inginkan saat-saat seperti nan lalu
Aku tidak mahu saat-saat itu pergi
Aku rindu saat di mana DIRInya selalu menemaniku
Aku tidak mahu semua itu berubah ... aku tidak mahu bulan
Aku inginkan saat-saat itu kembali kepadaku
Dan bila saat itu datang lagi, takkan kulepaskan ia pergi
Akan kupeluk erat saat itu didadakapanku
Oh Bulan
Katakan pada DIRInya juga, biarpun ombak menghempas ke pantai
dan pantai akan berubah
tapi CINTA dan RINDU kupadanya tak pernah berubah
Dari hari pertama DIA datang padaku, walaupun kini DIA jauh dariku
Oh Bulan
DIA terlalu jauh dariku...terlalu jauh
Oh Bulan
Tolong sampaikan padanya
Kata MAAF dariku
Kerana menjadi KEKASIH yang tidak sempurna
Aku bukan kekasih yang sempurna
Maafkan aku

No comments:

Post a Comment